tiistai 13. helmikuuta 2018

Ulkoilua ja kuulumisia

Meille kuuluu oikeestaan tällä hetkellä 
ihan hyvää. Ollaan toivuttu jo jälleen 
kerran flunssailusta ( se oli monta viikkoa).
Pojat ovat päässeet hoitoon leikkimään
kavereiden kanssa sairastelun jälkeen.
Meillä on 19-25.2.18 loma kaikilla ja
odotan sitä erittäin kovast että 
pääsee tekee kaikkea kivaa.



Kuten varmaa ootte huomanneet niin
blogissa on ollut yhteistyö juttuja. 
Olen niistä itse todella iloinen että olen
päässyt niin pitkälle että uskaltauduin
tekemään sen. Kauan haaveilin mutta
en uskaltanut. Ehkä niitä on myöhemmin
tulossa lisääkin, yksi ainakin on 
työnalla! 

Mä myös tein hankintoja tossa 2.2.18
ostin nimittäin kameraani uuden putken 
jota olen kauan jo haaveillut myös. 
Ennen oli vain tuo nikonin D3300 kameran
mukana tullut 18-55mm putki mutta 
nyt hankin Tamronin 70-300mm putken. 
sillä on nyt tullut jonkun verran otettua 
kuvia ja olen todella tyytyväinen 
kuvien tulokseen.. ♥

Loma viikosta sitten saatte kuulla 
myöhemmin. Jotain uutta ja mahtavaa
sielä on luvassa. Myös lasten kanssa 
kaikkea kivaa. Olkaahan kuulolla!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti