maanantai 8. tammikuuta 2018

Q&A vastaukset

Mitä sulle kuuluu?

Mulle kuuluu tällä hetkellä hyvää mut jos ton saman kysyisi huomenna nii ei välttämättä olisi sama vastaus koska mulla alko terveys heikentyy joulukuussa, siitä onkin tulossa sitten oma postaus tuonnempana.

Minkälaista on ollut kahden lapsen kasvattaminen?

Onhan se tietenkin rankkaa ainakin aluksi kun kaksi pientä vaippa ikästä on mutta sanon että suuri onni on mies apuna.

Onko perhe-elämä ollut sellaista mitä ajattelit sen olevan?
Nii ei sitä kait voi ennalta määrittää millaista se tulee olemaan mutta tykkään perhe-elämästä kaikkineen lisukkeineen.

Mitä tykkäät tehdä vapaa-ajallasi?

Mikä on vapaa-aika voiko sitä syödä? En edes muista koska oisin saanut omaa aikaa. Mut tykkään käydä kävelyllä tai nauttia ihanasta säästä.

Mitä sunnitelmia sulla on täksi vuodeksi?

Suunnitelmia on tälle vuodelle sen verran että kolme reissua ainakin tulee ellei enemmänkin. Ja muuten vaan kuntoa parempaan saada.

Kuinkas teidän kissat jakselee?

Hyvin jakselevat. Syö leikkii ja nukkuu.

Mitä ajattelet bloggamisesta nyt, kun on perhe?

Onhan se hieman hankalaa saada “rauhassa” tehtyä kun pojat on mun kanssa kotona jos ei satu hoidossa olemaan, aiemmin panostus ei riittänyt pitkälle mutta nyt se muuttuu.

Jos saisit muuttaa yhden asian elämässäsi, mikä se olisi?

Se että olisin terve.

Mikä on unelmiesi matkakohde?

Mä haluaisin päästä viikoksi Espanjaan.

Mikä on mukavin asia kodissanne?

Meidän uus löhö divaani. Mä niin rakastan sitä ❤️

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti